Space

30 Jul

Då kom den dagen som det inte går att ladda upp mera bilder på bloggen eftersom jag använt upp all space. Eftersom jag inte satsar så stort på bloggen så känns det dumt att betala över 100€ i året för mera utrymme.

Jag som har så mycket som jag vill dela med mig! Om Kolmården och hur lyckat vi hade det, och om utfärder vi gjort, om hur det är att vara lycklig men samtidigt kämpa med saknad.

Kanske blir det en ny blogg som fokuserar på resor. Kanske raderar jag bloggen helt. Jag vet inte, vi får se. Vi återkommer. Vi ses på instagram!

2 svar to “Space”

  1. Maria 3 augusti, 2016 den 10:11 #

    Tråkigt tycker jag 😢

  2. Hanna 13 augusti, 2016 den 07:19 #

    Men vah?! Det där kan väl inte stämma. Det måste gå att kringå på nåt sätt? Eller kan man ta bort gamla bilder/minska dem eller nåt sånt på ett smidigt sätt? Vill minnas att blogger påsto samma ti mig för några år sen, men sen hittade jag en massa konstiga bilder som jag aldrig använt i bloggen som jag tog bort och sen var det aldrig problem igen.

Kommentera

