Semestern närmar sig

15 Jun

Snart är det dags för semester för vår familj, jag tror jag sagt högt att det lugnar sig på jobbfronten i juni men jag hade så fel. Världens slutspurt på gång nu.

Förra veckoslutet var jag ensam med barnen så det var mer än välkommet att få hjälp med barnen på lördagen så att jag kunde fara ut och springa och sedan träffa Martta på stan för drinks och mat. Grotesk, Penny och Liberty or death, sedan hem precis till midnatt.


Lite trötthet i luften följande dag då barnen steg upp redan efter 06. Så trött på att hänga i parken så vi tog bussen in till stan där Helsingforsdagen pågick. Vi besökte bland annat Barnmuséet, dit skall vi absolut pånytt någon dag då det inte är så mycket rusning.

Kommentera

