Tre gånger

10 Apr

Mitt mål med att komma iväg tre gånger i veckan och träna i någon form går rätt bra och det känns att det är extra viktigt när det är fullt upp. Dock har jag ibland bytt ut en av tränings gångerna till att träffa någon vän och det borde man egentligen göra varje vecka.

 
Förra lördagen hade jag en lyxig dag då jag handlade nya springskor och en jacka för samma träning. Jag sprang en länk och senare på kvällen åkte jag och åt med Martta på The Cock. Var det bara mitt matval eller är stället lite överskattat? Jag vet inte, var inte så imponerad. Tog ett glas vin på Lilla e och var sedan tvungen att söka mat på vägen hem pga hunger.  
    
 

2 svar to “Tre gånger”

  1. Hanna 10 april, 2016 den 05:45 #

    Kanske du kan kombinera träffa vän och träna?! Det skulle jag iaf jättegärna göra oftare. Min lenk-kompis flyttade tyvärr bort från våra hoods för några månader sen så nu är logistiken lite svårare :/

    • pompolina 12 april, 2016 den 07:21 #

      Ja varför inte? Fast ingen av mina nära vänner bor riktigt åt samma håll som jag så då blir det ju svårare. Men sen igen så vet jag inte om jag vill dela min träning med någon annan? jag älskar att få springa av mig stressen, tömma huvudet och sedan bara njuta av att koncentrera mig på stegen och vänta på endorfinkicken 😀

Kommentera

