Lördagar

20 Mar

För två veckor sedan körde jag med barnen ut till min mammas stuga. Det var en ovanligt känslofyllt besök. Så mycket som blivit på hälft, så många stunder av glädje som hon borde få vara med om på stugan. Det blev inga foton, men det blir det säkert nästa gång vi åker ut. Vi väntar på lite varmare väder och sen så.

Förra veckoslutet var barnen hos sin famo och fafa och jag hade planerat SÅ mycket program men utmattningen tog över och orkade inte göra just något annat än ta en långpromenad med fredagspodden i öronen och träffa vän över middag och sedan åka och kolla på SNL inspelning.  

 
  
  
Igår blev total motsats till förra lördagen och jag och barnen åkte till Borgå med min pappa. Muminpark, mat och Brunbergs. Soligt men iskallt var det.  


   

Söndag idag, det betyder som vanligt veckans enda lediga dag för hela familjen.
 

Kommentera

