Fort lauderdale

19 Feb

Sista tre nätterna bodde vi i Fort lauderdale. Sambon blev oturligt nog sjuk och febrig och var ur spel en och en halv dag så jag och barnen hängde i parken och intill stranden så länge.

  
    
    
    
 
Som man kan se på bilderna så var det lite regnsjukt och dagen då de hade lovat ordentligt med regn åkte vi till Sawgrass mills mall. Hade kollat in att de hade en lekplats där men den var under reparation! Hur som helst så var vi nästan 7 timmar på mallen med barnen. Vid det här laget var vi alla friska, sån tur. Ensam hade jag nog inte fixat en hel dags shopping med barnen.Vi åt på ett café med regnskogstema. Tänkte att det skulle vara kul för barnen men speciellt 2-åringen var ju livrädd för gorillan som var vid vårt bord och åskan. Men vi gjorde bra fynd, hade väntat med att uppdatera barnens garderober och hittade en hel del på upp till 80% billigare. Jag själv smet iväg till Marc Jacobs butiken som hade alla väskor på -60% och kan väl hända att jag fick med mig något därifrån.  

    
   
Den sista dagen vaknade vi såklart till en strålande fin dag med klarblå himmel. Vi var en sväng till stranden innan det var dags att åka till flygfältet.

   
    

 Flyget hem gick bra för vår del, våra barn var snälla och somnade för natten på flyget. Själv fick jag tyvärr inte sömn för de som hade platser framför oss hade nattat sitt barn genast när vi kom in på flyget så det barnet vaknade ju och började hålla låda då alla andra på planet ville sova. Men huvudsaken var att våra barn sov. Själv njöt jag av att kolla på film med hörlurar istället.

   

    

   

Kommentera

