När ingenting är sig likt

18 Maj

Det är maj nu. Jag försöker handskas med så stora och svåra saker att jag är totalt utmattad.

Våren har inte precis levererat i år. Jag sitter inte på kontoret nu, utan jag sitter brevid en sjukhussäng. Det är dag 11 här. Så nu vet ni det.

Jag har tagit en timeout från jobbet. Jag försöker få frisk luft, landa i besked vi får och krama barnen extra mycket.

Gårdagens friska luft: Angry birds parken, Björnsö och avsluningsvis 12km runt Drumsö. En dag i taget.   

           

11 svar to “När ingenting är sig likt”

  1. Hanna 18 maj, 2015 den 11:57 #

    Fy F*n, så orättvist. Jag blir så ledsen i magen av ditt inlägg. Och kan på inget sätt tänka mig hur det känns. Stor kram! Något annat kan man inte säga, för det kanske inte blir bättre, eller bra eller känns lättare. Jag vet inte. Hoppas ni orkar tillsammans! Kram igen

  2. ingelarudhberg 18 maj, 2015 den 06:47 #

    Beklagar att ni ska behöva möta våren på det viset. All styrka till dig och din familj!

  3. Anni 19 maj, 2015 den 06:15 #

    Nej! Inte så. Orättvist, fel och otäckt. Blir illamående av bara tanken och händelser för åtta år sedan kryper fram. Det vetskapen hjälper inte dej, men inget jag säger gör det lättare för dej. Många kramar och ni finns i tankarna!

    • pompolina 1 juni, 2015 den 05:51 #

      Tack! Det är så konstigt. Man kan inte förstå det innan man själv upplever det här. Världen stannar men ändå inte. Nå, du vet helt säkert. Ingen skulle behöva uppleva det här. Kram

  4. Linda / Snigeln Harald 20 maj, 2015 den 10:08 #

    Voj nej så lessamt. Vet inte vad jag kan säga, annat än att jag önskar dig styrka att ta dig igenom det här, kan inte ens tänka mig hur hemskt det är. 😦

  5. danni 20 maj, 2015 den 05:39 #

    Styrkekramar!

  6. Linda 29 maj, 2015 den 08:19 #

    En stor kram vännen!

Kommentera

