Att vara chef

13 Apr

De två senaste veckorna har jag varit i en helt ny situation på jobbet. Jag har vikarierat min förman, och detta är ju något som jag inte är helt van vid. Att vara någons chef.

Om jag för två veckor sedan hade lite trötthet i sinnet så kan man verkligen säga att att jag är helt tom på energi just nu. Några dagar ensam med barnen på det och ja, ni kan kanske tänka er resultatet.

Tur nog så fick man lite sköna vibbar av solen på lördagen. Det är bara lättare att existera när solen skiner.

IMG_7344

IMG_7342

IMG_7326

Den här måndagen vaknade jag upp med världens största ögonpåsar. Jobbade. Kom på att jag behöver pass om 3 veckor. Mitt pass har gått ut. Inga tider före 11.5 så måste få in en elektronisk ansökan. Sprang till fotobutik. Praktikant tog ett förfärligt foto av mig. Konstaterade att det inte blir så mycket bättre just nu. Kom hem. Skickade in ansökan. Slut på dagen. Godnatt.

 

Kommentera

