Wait… What?

4 Nov

Dagens största överraskning fick jag då jag skulle börja fylla i en blankett inför vår 3-årings utvecklingssamtal. Väntade mig tydliga frågor men kännde mig lite överväldigad och väldigt tacksam över studier i pedagogik då blanketten bestod av b.la. denna rubrik:
Med hurudana pedagogiska metoder, genom att bearbeta miljön och anpassa verksamheten kan man möta barnets behov?

IMG_6559.JPG

2 svar to “Wait… What?”

  1. Maria 4 november, 2014 den 07:32 #

    Nej usch vilken blankett! Tänk att man på riktigt har en sån, undrar hur många som är vettigt ifyllda? Helt galet! 😊

    • pompolina 4 november, 2014 den 07:44 #

      Alltså jag undrar ju nog om jag inte av misstag fått nåt underlag som är menat för personalen? Måste nog kolla upp det här!

Kommentera

