Nytt

7 Jul

Vi har snart varit en vecka hemma. Förutom att en del vardagligt smyger på en så händer det så otroligt mycket just nu. Mera om det (också) när jag hinner sätta mig ner och uppdatera.

Igår gick kvällen till att möblera om, försöka hitta nya lösningar här i hemmet. Och så rensade jag, fotade och lade upp en massa stuff på fb-loppis. Idag är en stor del redan sålt!

20140707-074954-28194060.jpg
Lite hann vi kalasa också under veckoslutet då min Gudson fullde fem. Kolla in söta skorna på bilden ovan, de köpte jag ”till namngivningen” men de passar först nu på vår mini.

20140707-075158-28318400.jpg
Inga kalasfoton av fina kakor eller annat blev det eftersom jag hade händerna fulla hela festen. Men här är en festfin tös som väntade på att brorsan skulle vakna från dagssömnen innan vi åkte iväg.

Kommentera

