Hur gick det sedan?

1 Jun

Många har frågat mig hur det gick med Siivouspäivä. Och det gick faktiskt bra! Jag hade inga höga förväntningar, men kom hem med lättare kassar och en hundring rikare. Dessutom fick man ju lite solbränna på köpet vilket inte är helt fel.

photo1-3

 

Barnkläderna sålde bra, och vädret gjorde att flipflops, toppar och sommarklänningar gick bra åt.

photo2-2

Jag hann inte se mig omkring så mycket, men de som sålde mittemot mig hade barnkläder som jag tog en titt på. Några plagg blev det för 50 cent/styck. Och den här fina kappan för 1 EURO! Kanske mitt bästa loppis fynd någonsin, precis i rätt storlek inför kommande höst.

Tänker absolut delta igen, kanske redan på hösten om vädret tillåter. Då kanske man kunde satsa riktigt ordentligt, samla flera försäljare och göra ett riktigt mysigt event av det hela! Edit: siivouspäivä är ju redan ett stort evenemang i sig, men ni veeeet vad jag menar.

2 svar to “Hur gick det sedan?”

  1. Anni 2 juni, 2014 den 02:25 #

    Fick inte familjens intresse att vakna för Drumsö den dagen 😦 Och ensam gick det inte just då. Kanske på hösten sen, för pojkkläder behöver vi då också. Kiva att det var ett lyckat evenemang och låter bra med att samlas fler på ett ställe.

Kommentera

