Tiden

27 Maj

Jag tänker ju så ofta att jag skall sätta mig ner med den här bloggen men ju längre paus det blir ju svårare blir det att ta tag i saken. Det är ju så ofattbart hur tiden bara rusar iväg!

På tal om tiden, så har min föräldraledighet tagit slut. Jag har ingen aning vart dessa 9 månader försvann. Eller jo, kanske lite, de försvann väl i en ganska tät dimma av kolik och 2-års trots, och vaknätter och sorg och oro för närstående. Kan med ärlighet säga att det har varit det mest utmanande året för mig någonsin. Men det har blivit lite lättare och jag stannar ju självklart hemma ännu ett tag för att försöka njuta lite också av det att barnen är små. För visst känns det helt ofattbart att den där lilla babyn redan står utan stöd. Och snart fyller hon ett år.

DSC_0052

Kommentera

