Söker inspiration

10 Mar

Jag brukar inte ha problem med att komma på lösningar då det gäller inredning men när jag skulle fixa en egen vrå i gästrummet åt Novalie så funkade inget! Nu när hennes säng åter igen (försök nr.2) är förflyttad bort från vårt sovrum så börjar det bubbla fram lite idéer (tack pinterest!). Synd bara att man aldrig nästan har lediga händer så att saker och ting kunde framskrida också.

Har också fått lust att damma av symaskinen för olika projekt, men det får vänta lite ännu. Måste unna mig en liten stund dagligen för att vila ögonen och hjärnan.

Av de senaste 7 dagarna har jag varit ensam med barnen 4, det kräver nog lite zen te tycker jag.

20140310-132118.jpg
Nu när jag är klar med föräldraföreningens ärenden så skall jag slänga mig raklång på sängen med gråtlarmet i handen! Hoppas ni har en bra start på veckan.

Kommentera

