Pomp de lux

6 Mar

Jag har inte lyckats haffa åt mig någon inbjudan till Pomp de lux-party en endaste gång, men samtidigt som den nya kollektionen lanserades hölls ett öppet tillfälle här på Drumsö. Jag passade på såklart, bekantade mig med kläderna på nätet först och bestämde mig för tre plagg om de är lika fina i verkligheten som på bild. Hade gärna beställt ungefär allt annars. Och visst var de fina.

Det ryktas om att en stor del av kollektionen redan är slutsåld så är glad att jag fick det som jag ville ha. En tunika (som funkar utmärkt som klänning medan barnet växer in i rätta storleken), en simdräkt och adventure softshell overallen.

20140306-101734.jpg

2 svar to “Pomp de lux”

  1. maria-muminmamman 6 mars, 2014 den 11:07 #

    Ååh, ni fick dendär simdräkten! Den var nr 1 på vår köplista för 3-åringen, men såklart var den slut förra helgen då jag var på party. Men nu väntar jag på ett paket med både klänning och byxor och bikini…

    • pompolina 13 mars, 2014 den 06:24 #

      Typiskt att något som man skall ha är slut! Simdräkten är nog också helt för stor ännu men nu har vi en färdigt och väntar 🙂

Kommentera

