Att våga känna

26 Feb

Det sägs att cancern kan lämna kroppen, men att den aldrig lämnar ditt liv.
Om några dagar börjar resan om igen.
Det är för grymt att kunna handskas med denna gång, för skrämmande att kunna tänka framåt, omöjligt att tänka sig något annat än ett lyckligt slut men samtidigt för skört för att våga tala om.

DSC_0509

9 svar to “Att våga känna”

  1. ingelarudhberg 26 februari, 2014 den 11:29 #

    Det gick kalla kårar genom min kropp när jag läste din text. Jag har inget tröstande än att jag hoppas allt går så bra det kan gå och att ni finner tröst och ork tillsammans!

  2. hemMAMAmi 26 februari, 2014 den 03:57 #

    Ååh nej!! Allt hår på min kropp har rest sig medan jag läser detta. Håller alla fingrar och tår i kors och hoppas hoppas hoppas på ett lyckligt slut! Inga ord hjälper, men jag hoppas att ni vet att vi är med i tankarna och kämpar! Styrkekramar i miljoner till hela er familj!

  3. Krista 27 februari, 2014 den 06:39 #

    ❤ Kramar och ork till er alla ❤

  4. maria-muminmamman 27 februari, 2014 den 07:46 #

    Jag vet inte vad jag skall säga, så jag skickar en tanke och en stor styrkekram istället!

  5. Anki 1 mars, 2014 den 09:19 #

    Tänker på er och sänder massa styrkekramar!

Trackbacks/Pingbacks

  1. 2014 | Vaken i månskensregn - 3 januari, 2015

    […] Jag var totalt utmattad och sov en natt på hotell helt ensam. Vi fick dåliga nyheter och det här inlägget var det mest lästa under hela året. Vi införde en ny rutin med att varje vecka göra något […]

Kommentera

