Frågor?

22 Jan

Tänkte knåpa ihop ett inlägg om vår resa,. Ifall det finns något som ni undrar över angående långresa med två små barn på 2 år 4 månader och 5,5 månader så fråga! Kanske det peppar mig att få publicerat inlägget om jag vet att det finns någon som har nytta av det.

DSC_0424

En blomma på det

6 svar to “Frågor?”

  1. Linda 22 januari, 2014 den 11:45 #

    Visst e Vincent lite äldre..? 😉

    • pompolina 22 januari, 2014 den 11:50 #

      BRA fråga! Visst är han det. Fixat.

  2. Hanna 23 januari, 2014 den 01:35 #

    Jå jag vill veta ALLT! Hur mycket mat hade ni med er, vad kunde man köpa på plats. Hur var det men blöjor etc. Hölls ni alla friska?! Reste ni bara er lilla familjen eller hade ni med extra ”barnvakter” också!? Kunde ni gå ut också på kvällarna med båda barnen eller blev det till att hänga i hotellrummet då? Hade ni med resesängar?! Hur gick flygresorna?! Tips för dem? Osv osv. Väntar på ditt inlägg 🙂

    • pompolina 24 januari, 2014 den 12:57 #

      Vad bra! Återkommer med inlägget i början av nästa vecka.

  3. Anso 23 januari, 2014 den 07:13 #

    Jag skulle gärna höra var i Thailand ni var och hur resmålet lämpar sig för barn. Jag har en dotter lika gammal som Vincent och tycker om att följa din blogg 🙂

    • pompolina 24 januari, 2014 den 01:02 #

      Roligt att du skriver en kommentar! Vi åkte till Si Kao, Krabi och det lämpade sig utmärkt för barn. Dock tror jag att vi skulle byta paikka efter en vecka för att få lite variation om vi hade gjort om det. Stället var mitt i ingenstans och långt från turistort dock. Men på det stora hotellområdet fanns allt och lite till för barnfamiljer. Återkommer till det mera i inlägget!

Kommentera

