Om att ladda den trötta kroppen

30 Okt

Det har inte gått så bra med mitt tränande de två senaste veckorna. Har varit ganska mycket ensam med barnen så det har varit svårt att hitta en ledig stund för att smita iväg själv.

Idag kändes det bara motigt att ta sig till gymet så det fick bli en löprunda istället i det fina vädret.

20131030-131956.jpg

4 km och 19 minuter senare var jag ganska slut och gick den sista vägen. Men det är en början det också. Det är trotsallt 1 år och några månader sedan jag sprang sist. Och energin då? Jo, tror att den steg lagom för att klara av igen ett dygn ensam med barnen.

2 svar to “Om att ladda den trötta kroppen”

  1. Anki 31 oktober, 2013 den 11:06 #

    Man borde verkligen träna regelbundet! Sedan jag började jobba igen (3-skiftes jobb) hinner jag/orkar jag inte alls ut och träna lika mycket. Ännu i augusti gick jag två ggr/vecka på baila, nu får jag vara glad om det blir en gång. Dessutom kommer jag mig inte ut på promenader heller. Och detta resulterar i att jag bara blir mera trött! Men, när hinna?? Jogga på! 🙂

Kommentera

