Blingo

13 Okt

Novalie fick en så fin och mjuk body av sin snälla gumor Maria.

De plagg som Vincent haft i användning av samma märke har varit jättebra. Har länge haft i tankarna att ordna blingoparty men det har av olika orsaker inte blivit av.

20131013-141510.jpg

20131013-141520.jpg
Nu har även Novalie ett eget Blingoplagg.

5 svar to “Blingo”

  1. Penny 14 oktober, 2013 den 10:37 #

    Men ordna!! Jag kommer jättegärna och visar plaggen om du vill! Kan komma dagstid eller kväll, hur som helst!? Du får ju bra rabatter åt dig själv också så lönar sig nog och det är en trevlig orsak att träffa kaveris! Meddela mig om du vill ha partee! 🙂

    • pompolina 16 oktober, 2013 den 09:38 #

      Just nu blir det nog inte av. Dels eftersom alla mina pengar går till att betala mätkyn men också eftersom jag inte fått svar av knappt någon av de jag frågat ifall de skulle ha intresse. Men kanske på våren sen!

      • Penny 16 oktober, 2013 den 10:04 #

        Äsh va synd… Jag har öppet hus hemma i Esbo nästa må kl.15-18 om du vill kolla på vintersäsongens nyheter, meddela bara så får du adressen!

      • pompolina 16 oktober, 2013 den 10:50 #

        Tack, men har allvarligt talat över 2000 euro som jag skall punga ut till skatteverker så tyvärr. Ingen shopping för mig nu.

      • Penny 16 oktober, 2013 den 10:55 #

        Uj fan! Förstår dig väl…

Kommentera

