Bring it on!

2 Okt

Till födelsedagen fick jag ett 10 ggrs kort till ledda timmar på mitt gym. Funkar utmärkt som inkörsport till träningen, ett månadskort skulle bara göra mig stressad just nu.

Körde igång med ett RVP-pass och trodde jag skulle dö. Höll jag faktiskt på med detta 5 gånger i veckan före jag fick barn?! Men bra feelis efteråt så det är guvudsaken. Somnade dock som en stock efter att jag fått i mig lunch.

En gång i veckan är målet med dessa pass, får komplettera med vagnpromenader och kanske någon springtur. Nu kör vi!

20131002-154220.jpg
Använde en del av mitt presentkort till intersport på samma gång. Båda sport-bh/topparna var på rea och tightsen hittade jag i perfekt storlek på barnavdelningen för en billig peng.

2 svar to “Bring it on!”

  1. Penny 3 oktober, 2013 den 10:06 #

    Kämpa på och hurra! Duktigt av dig att börja träna så här snabbt efter förlossningen, för mig tog det nästan 1år pga lathet. Men nu kör vi!! Tsemppiiiii!

    • pompolina 10 oktober, 2013 den 07:45 #

      Det kändes bara så att jag behövde få den där endorfin kicken. Kämpa på du med!

Kommentera

