Loppisfynd och nya Forum

29 Sep

På lördagen ordnades det loppis på ett daghem här i knutarna och jag tyckte jag gjorde riktigt bra fynd till Vincent inför kommande Vinter. Två par vinterskor/stövlar för 3 euro/par och utebyxor för 80 cent och Rasavil vinterhandskar för 1 euro.

Columbia vinterstövlarna var bästa kapet

20130929-205219.jpg

Eftersom Novalie sov så gott i vagnen hoppade jag på bussen in till stan för att kolla in nyöppnade Forum Kukontori. Det vat riktigt fräscht och ljust. Flera restauranger, Granit och en H&M kids.

20130929-205517.jpg

H&M hade öppningserbjudande där man fick 10 euro rabatt om man köpte för 50 euro. Passade på att handla långärmade åt V.

20130929-205748.jpg

De flesta andra affärerna hade också -20% på en massa produkter. Hittade en fin mjuk body från Name it.

20130929-205953.jpg

Och en tunn långärmad åt Vincent som jag själv kanske inte tycker är den snyggaste men jag visste att han kommer att älska eftersom den har en grävmaskin framtill.

20130929-210121.jpg

3 svar to “Loppisfynd och nya Forum”

  1. Penny 30 september, 2013 den 07:04 #

    Långärmade bodyn på bilden ser ut som en från ”Name It”, kanske du menade det? Me&I säljs ju inte i någo ”riktiga butiker”…Korrigerade ju helt klart detta för att jag jobbat där, inget elakt menat! De hade sjukt bra öppningserbjudanden där (-20%) köpte collegebyxor åt Elvin och mamma fick gå och köpa 2 par till för så bra var de för bara 10€.

    • pompolina 1 oktober, 2013 den 05:53 #

      Haha, jo menade såklart name it! Vet ju nog att me&i inte säljs i butiker, hehe tydligen börjar jag tappa förståndet helt. Skyller på att jag bloggar då jag ammar!

      • Penny 1 oktober, 2013 den 05:59 #

        Huhu, man kan skylla allt på amning!

Kommentera

