Mammakläder till salu

10 Sep

Rensar klädskåpet lite och vill bli av med lite mammakläder. Skulle lägga upp kläder på syrrans garderob men min dator är fortfarande på service. Sätter ut det här tillsvidare.

Har bl.a. Jeans från mamalicious storlek 26/32 (stor storlek), väldigt lite använda (8 euro) och ett stöd för magen från cantaloop storlek S/M (10 euro, org. pris ca 50 euro) också det i prima skick.

20130910-122835.jpg

Klänningen/tunikan och de övriga byxorna är H&Mmama och är lite mera använda men även de i ok skick. Det finns mera också men hinner inte fota allt just nu. Ta kontakt om du är intresserad!

2 svar to “Mammakläder till salu”

  1. Linda/Snigeln Harald 10 september, 2013 den 02:01 #

    Dina byxor tror jag att jag endast får till låren, men toppar, klänningar o tunikor är jag intresserad av. Och om du råkar ha en jacka?

    • pompolina 11 september, 2013 den 10:52 #

      Jag skall gräva fram allt sånt åt dig! Jacka har jag tyvärr inte, köpte i tiderna en normal jacka som råkade vara sån modell att den funkade med mage, den har jag tänkt behålla. Mailar dig om någon dag när jag plockat fram allt.

Kommentera

