Sockerdetox

9 Sep

Nu kör vi! Det var ett tag sedan sist och då misslyckades jag totalt och skyllde på sömnbrist. Nu har det hela spårat ut helt totalt och vill inte ens tänka på vilka mängder socker jag trycker i mig under en veckas lopp.

Så, nu kör vi den snälla varianten då man får unna sig något gott på veckoslutet.

20130909-094516.jpg
Hejdå kära Cokis!

2 svar to “Sockerdetox”

  1. Hanna 9 september, 2013 den 07:34 #

    Jag brukar börja varje måndag, men senast på onsdag har det skitit sej. Tänker mig att det lyckas först då jag slutar amma… haha!

    • pompolina 10 september, 2013 den 07:53 #

      Hehe, jaa-a därför har jag väl inte gett mig in på det tidigare. Först var man gravid, sen var det sömnbrist i all evighet. Sen blev jag gravid igen osv. Nu handlar det om sådana mängder att det är helt sjukt så är nog fast besluten att köra nu! Och så har man ju veckoslutet att se framemot med godsaker! 😊

Kommentera

