Hej bloggen!

27 Aug

Oj vilken lust jag har att blogga men det råder hulabaloo här hemma mest hela tiden. Dessutom har min dator fått ett mjölkbad så den är sig inte riktigt lik…

Inkommande helg firar vi 2-årskalas och så skall lillasyster få sitt namn också! Försöker förbereda så gott jag kan mellan varven, så det är fullt upp just nu.

20130827-122233.jpg

Men nästa vecka tänker jag göra comeback. Skall bl.a. Visa lite kalas idéer. Finns det något annat ni vill läsa om? Jag funderar lite på att ändra bloggen till ett forum där jag fokuserar på att dela med mig inspiration och tips om sådant som jag gillar. Allt från inredning och mat, till pyssel och film. Mera sånt och mindre vardag liksom. Jag vet att det finns många son tittar in här så säg gärna vad ni vill läsa mera om.

10 svar to “Hej bloggen!”

  1. Anki 27 augusti, 2013 den 10:35 #

    Gillar att läsa om vardag!!! 🙂

    • pompolina 28 augusti, 2013 den 08:10 #

      Det gör jag också! Kanske jag bara vill dra mig undan att utsätta mig för kritik? Kan hända, borde inte gå omkring och tänka så mycket.

  2. Linda 27 augusti, 2013 den 06:06 #

    Tycker det är/har varit bra som hittills, men jag fortsätter att läsa i vilket fall som helst! Kram och ses på lördag!

    • pompolina 28 augusti, 2013 den 08:10 #

      Hmm, kanske det. Ska bli kul o ses! Kram

  3. Jonna 27 augusti, 2013 den 06:55 #

    Inredning, pyssel, skönhet, mat, filmer & böcker – all inspiration och tips är alltid intressant! Vardag är också okej 🙂

    • pompolina 28 augusti, 2013 den 08:11 #

      Det tycker jag med. Kanske bäst att bara köra på utan att fundera så mycket.

  4. ika-lotta 28 augusti, 2013 den 12:04 #

    vardag är alltid okej!om du dessutom i den får in tips och inspiration så blir de ju ännu mera hejsan! 😉

  5. maria-muminmamman 28 augusti, 2013 den 04:42 #

    Jag gillar massor just att inspireras från bloggar, så ja, tack;)

Kommentera

