Trotsboken

13 Aug

Jag efterlyste för en tid sedan Trotsboken och fick tag på den på Bibban i Iso Omena. Hade kanske väntat mig ännu mera läsning, men tror nog att jag kommer att låna den i ett par omgångar till i senare faser. Definitivt en bok värd att ta en liten titt i.

20130813-085545.jpg

2 svar to “Trotsboken”

  1. Penny 13 augusti, 2013 den 07:55 #

    Hah, bekant bok! Tror jag läste den typ ett år sedan…och allting stämmer förutom att bebisen skulle ha någon kris i 9månaders ålder. Det har han minsann inte, han är en harmonisk typ. Fyraåringen trotsar lite ibland och deklarerar sin kärlek för mig, pappa och en massa djur medan 2,5-åringen skriker mest som en hyena. What can you do?

    • pompolina 28 augusti, 2013 den 08:04 #

      Ja precis! Sku man ens förstå anledningen till utbrotten kanske man kunde lösa situationen snabbare. Men lite svårt det där när det kan handla om att man säger fel ord vid fel tidpunkt.

Kommentera

