Silver Linings Playbook

10 Aug

Filmen jag såg igår heter Silver Linings Playbook. Tyckte bra om den, inte minst för att huvudrolls innehavarna var så duktiga. Jennifer Lawrence vill jag gärna se mera av och Bradley Cooper har redan länge figurerat som en av mina favoriter. Minns ni när han var med i tv-seriens Alias? Diggade honom redan då. Det är nästan så att han är den nya Jude Law i mina ögon. Bradley Coopers nyaste film The place beyond the pines är definitvt med på listan av filmer jag vill se!

silver-linings-playbook

Kommentera

