Fransarna

13 Jul

Jag har alltid förundrat mig över vilka klåpare som egentligen lyckas slita loss sina egna fransar med ögonfransböjare. Ja, tills jag då själv råkade bli av med hälften av mina ögonfransar på ena ögat. Det var lite brådis, och mascara som redan satt på och ett barn som råkade skuffa till mig lite.

Nåja, med tanke på det som hände så bokade jag in en fransförlängning men endast en ”tuuhennus”. Det blev jättebra. Nu behöver man endast svepa lite solpuder i ansiktet om man vill göra sig fin. Tycker annars också att mina förlängningar varit bra alltid fast det lätt kan bli och se lite billigt ut om man blir för ivrig med längen. Nedan några gamla bilder på mig med förlängning.

Photo on 2010-06-25 at 14.19

Photo on 2010-08-31 at 13.07

Kommentera

