Gone online shopping. Again.

6 Jul

Det finns en liten risk att det här med onlineshopping håller på att gå lite överstyr. Tidigare tipsade jag ju om Ellos erbjudande och sedan råkade jag gå in på H&M:s sida och det fanns ju en massa barnkläder som var nästan GRATIS! Det råkade dessutom finnas det mesta då ännu av de storlekar jag var ute efter. Kolla nu på denna klänning t.ex. för ynka 4 euro!

hmprod

Sedan har jag inte riktigt unnat mig själv något på en tid så när jag såg att Housewifen instagrammade om rea på zoovillage så var jag tvungen att klicka hem den där Hunkydory tröjan som figurerat på en hel del bloggar t.ex. här.

Sedan har jag också gjort en beställning på Glammom.se men mer om det en annan gång.

Kommentera

