Tips!

29 Jun

Jag fick ett Tips av min vän Kiira som jag tänkte dela med mig! Infall man vill investera på ett praktiskt plagg inför höst/vinter/vår och regnigt samt slaskigt väder så lönar det att gå in på Ellos sidor och klicka hem en regnoverall med foder. Praktiskt att inte behöva klä på barnet både overall och regnkläder. Nu dessutom nedsatt till 35 euro! Jag klickade redan hem en sådan. Ville egentligen ha en blå men de storlekarna var slut.

51-1420_F

 

2 svar to “Tips!”

  1. Anki 30 juni, 2013 den 10:30 #

    Dessa kläder är verkligen guld värda! Jag köpte en Ticket to Heaven (jacka + byxor) i våras och älskade dem verkligen. Så smidigt att bara behöva klä på en omgång kläder. Tänker mig att det även underlättar för personalen på dagis i höst då Noah börjar.

    • pompolina 6 juli, 2013 den 06:48 #

      Absolut tänkte jag också på dagis! Bra att veta att andra också varit nöjda 🙂

Kommentera

