Stockholm dag 4

29 Jun

Torsdagen var vår sista dag i Stockholm och då hade vi inte så mycket program för oss. Det blev lite Rea-shopping och så sökte jag upp Sprall som finns på Östermalm (Nybrogatan 51). Tidigare har jag bara besökt Sprall på PUB men där finns aldrig det som jag spanat in på nätet. Men Nybrogatans affär levererade verkligen. Synd att jag hade lite bråttom då jag stack mig in där, dit skall jag definitivt pånytt.

Jag hittade några plagg från Zara med nedsatt pris

20130629-223125.jpg

Och Vincent fick en jumpsuite från Geggamoja

DSC_0173

Vi hade late check out och åkte sedan direkt till båten efter att ha vilat på hotellet. Vi bytte vår A-hytt till en familjehytt och det var nog det smartaste man kunde göra. Man vill ju verkligen inte hänga i hytten med en veckas packning, shopping, vagn (vi hade med donkeyn istället för resevagn) osv. Nu när vi hade lite mera utrymme så gjorde vi inte så mycket mer än åt och var en sväng till tax freen. Inget bollhav och ståhej utan bara Lotta på Bråkmakargatan (V:s absoluta favorit just nu på tv) i hytten. Och det var nog med det, alla var trötta efter en veckas äventyr och vi vaknade faktiskt först närmare kl.09 följande dag.

DSC_0169

Skönt är det att vara hemma igen fast vi hade en rolig resa!

 

Kommentera

