Modershjärtat

29 Jun

Det kom önskemål om att jag skall blogga om böcker som jag läst men det har ju inte blivit av. Sedan förra hösten tror jag att jag läst endast två böcker eftersom det varit en hel del trötthet och graviditetsillamående osv.

Men en av de böcker jag läst är Modershjärtat. Jag är helt fast i denna serie trots att jag kan tycka att böckerna mer och förvandlats till deckare nästan. Och om det finns något jag inte läser så är det just deckare.

Modershjärtat slutade igen på ett sätt som nästan var ett löfte om att fortsättning följer. Och visst, nu har det utkommit ytterlige en bok i serien.

20130629-141859.jpg

Kommentera

