Läser just nu

29 Jun

Från Stockholm köpte jag fortsättningen till Modershjärtat! Har påbörjat läsandet och det verkar gå undan, än så länge!

20130629-142921.jpg

Snälla Hanna har också lånat mig Wannabe som jag ett par gånger försökt börja läsa men vet inte riktigt varför jag inte kommit igång med den. Skall absolut ta tag i saken inom kort.

2 svar to “Läser just nu”

  1. jonna 30 juni, 2013 den 06:47 #

    Tack för lästipset! Ska genast kolla in domhär 🙂

    • pompolina 6 juli, 2013 den 06:45 #

      Hoppas de är bra! Kan ju inte ännu själv lova det eftersom jag inte läst dessa två ännu, hehe.

Kommentera

