Juni

1 Jun

Juni är här, ljuvligt. Det betyder ju att vår lilla baby beräknas vara här nästa månad!
Men före det skall jag ännu kämpa igenom en arbetsvecka, sedan följer förhoppningsvis varma sköna dagar med lite utfärder. Skall också till Stockholm hela familjen och njuta av flera sommardagar innan det blir att varva ner ordentligt i början av juli i väntan på lillasyster.

20130601-144445.jpg
På instagram dyker uppdatering upp lite oftare än här på bloggen så om ni vill följa mig där så heter jag pompolinas. Har en privat profil eftersom jag gärna vill veta vem som är inne och kollar på mina bilder, men sätt en förfrågan så godkänner jag.

Kommentera

