Status: sjukskriven

28 Maj

Ifall någon undrar hur i hela världen jag plötsligt har tid att publicera en massa inlägg så är det eftersom jag är sjukskriven. Ligger hemma och vilar och samlar krafter inför den sista veckan på jobbet nästa vecka som är en utmaning.

IMG_3282

Jag är helt utmattad eftersom jag har så lågt hemoglobin. På bussen där det är lite sämre luft får jag knappt syre och blir genomsvettig och så går jag omkring och är anfådd mest hela tiden. Min kropp behöver järn men vägrar ta emot liksom. Har ätigt tredubbel dos Maltofer i några månader nu, funkade bra senast då jag var gravid men tycks inte riktigt bita denna gång.

Så nu ligger jag här och skall ta itu med tidningshögen och min Fazerina Kismet, om ni förrästen inte smakat på den ännu så gör det! Så otroligt god den är!

2 svar to “Status: sjukskriven”

  1. Anki 28 maj, 2013 den 10:09 #

    Oj då! Det låter ju inte alls särskilt kul. Hoppas du får vila nu och mår bättre efteråt. Det blir ju inte mindre jobb efter att bebisen är född. 🙂 Sköt om dej och dina kära!

    • pompolina 29 maj, 2013 den 07:01 #

      Tack, jag hoppas också det! Ja, inte blir det mindre att göra nej med baby. Men nog sköter jag hellre mina egna barn just nu än andras barn och ungdomar. Längtar nog, men sista slutklämen nu bara!

Kommentera

