En hel del

22 Maj

Jag har bara några veckor jobb kvar men de här sista veckorna är sjukt intensiva. Inte enbart på jobbet utan också på fritiden, det är fester på rad, tandläkare, rådgivning och så väntar jag hem en hel del nytt.

Skall måla i gästrummet under veckoslutet och nästa vecka kommer det att levereras hem lite det ena och det andra, bl.a. en juniorsäng!

20130522-220613.jpg

Men först skall vi klara av ytterligare några dagar på tumis jag och minimannen. Idag var det vårfest på dagis och imorgon gäller det att komma iväg i god tid till dagis, skall vidare därifrån till Borgå och föreläsa.

2 svar to “En hel del”

  1. Linda 23 maj, 2013 den 07:02 #

    Vilken juniorsäng blev det?

    • pompolina 24 maj, 2013 den 06:32 #

      Vet du, jag hade faktiskt redan beställt och betalat den där samma som ni har men sedan skulle jag ha en annan möbel från sotka och hittade en säng som tilltalade mig lite mera. Mest för att den bl.a. hade mera ”kanter”. Fick sedan vår affär avbokad på asko och då blev det den andra sängen istället.

Kommentera

