Newborn set

16 Maj

Det är inte så mycket nytt vi behöver skaffa nu inför det andra barnet men en sak som jag haft på min inköpslista från första början var ett Newborn set till Stocke-stolen. Tittade på den redan när jag väntade på Vincent men det blev inte av då, det fanns ju en massa annat som skulle införskaffas istället. Minns att vi hade honom på köksbordet i sittern ibland men nu skulle något sådant absolut inte fungera mera.

Kollade för en tid sedan att settet var nedsatt på många olika ställen från 120 till 79-89 euro och tänkte att den nog nu gått ner i pris för gott. Det visade sig att jag hade fel, när jag skulle beställa den så kostade den precis lika mycket som tidigare överallt.

Passade på att köpa både stol och newborn set nu när kodinykkönen har -25% på alla möbler. Lönade sig verkligen, det blev en ganska bra rabatt på båda. Rabatten är väl i kraft ännu några dagar ifall någon känner att det är något till hemmet skulle behövas!

20130516-122912.jpg

2 svar to “Newborn set”

  1. Hanna 18 maj, 2013 den 06:46 #

    Vi har varit jättenöjda med Newborn-settet 🙂 Fast bebidelen har jag inte köpt ännu, tror jag skall passa på nu på KodinYkkönen. Tack för tipset!!

    • pompolina 18 maj, 2013 den 06:36 #

      Vad bra, tror också helt hundra på den!

Kommentera

