Svartvitt

10 Maj

Det börjar vara på tiden att göra något åt inredningen i vårt gästrum. Jag tänker mig svartvitt med någon färgklick som detalj. Är annars inte så för det där med svart, men har en idé som innefattar en svart vägg.

20cef78953e229d385e0e69520a4abd3

Inspirationsbild från pinterest

tross_5708_29673

Den här bykkorgen hade jag tänkt köpa från Mio i Stockholm men den var slutsåld

black-white-room-mhi

En randig matta i svartvitt skall det absolut vara (bild:pinterest)

stockholm-matta-slatvavd__56123_PE161531_S4-1Kanske den här? (bild: Ikea)

4 svar to “Svartvitt”

  1. Kipa 10 maj, 2013 den 08:13 #

    Ja har en svartvit fas pågång o köpte redan för en tid sen den stora ikea mattan och har varit mycket nöjd! Like för den =)

    • pompolina 11 maj, 2013 den 06:23 #

      Jag måste nog ta en titt på den, hittade en randig som skulle vara på rea från asko också! Måste åka på en runda.

  2. Jonna 10 maj, 2013 den 08:44 #

    Ikeas svartvita matta är en inredningsblogg-klassiker. Jag skulle också villa haaa den, men har ingen plats för den.

    Om en svart vägg hörde jag nyss att det egentligen gör rummet större då det ser ut att gå vidare. Vitt stoppar, medan mörkt förlänger. Funkar alltså just då man har en vägg mörk. Det blir säkert jättefint, väntar på bilder!

    • pompolina 11 maj, 2013 den 06:25 #

      Jee, då blir det ju perfekt! Vill sätta igång genast men får se när det blir av, kan ta ngn vecka. Och jo, märkte att mattan figurerade på pinterest också en hel del!

Kommentera

