Det blev en donkey

10 Maj

Vår Cameleon har fått ett nytt hem. Behövde aldrig ens officiellt sätta ut den till salu utan en köpare kontaktade mig och nu har den flyttat ut.

IMG_3020

Det betyder att vi har klickat hem en Donkey. Tänkte först införskaffa den på Vaunuaitta men det tog emot lite eftersom deras kundservice har blivit ganska dålig. Nio av tio gånger får man sura miner och senast jag var där och tilltalade en försäljare med ett glatt hej undvek hon bara ögonkontakt och då jag frågade om jag stör så suckade hon och sade: jo, men berätta nu då.

Slutligen hittade jag dessutom vagnen för några hundralappar billigare på nätet och med en leveranskostnad på fjuttiga 4 euro. Leverans inom 10 dagar! På vaunuaitta kunde de inte säga exakt, men tippade att det tar minst några veckor, lätt över en månad.

zoomVagnen kommer att tas ibruk genast som mono modell för Vincent. Iiiih, är riktigt ivrig!

27588

10 svar to “Det blev en donkey”

  1. Kipa 10 maj, 2013 den 08:11 #

    Va fin den e! Joo man ska kräva bra kundservice, de e ju liksom deras jobb…

  2. Jonna 10 maj, 2013 den 08:45 #

    Superfin!!

    • pompolina 11 maj, 2013 den 06:27 #

      Ja! Tycker jag också såklart 🙂

  3. danni 11 maj, 2013 den 04:39 #

    Jess ljuvlig! 🙂

  4. Penny 13 maj, 2013 den 07:36 #

    Fiiin!

  5. Hanna 15 maj, 2013 den 01:11 #

    Den är nog så fin! Varifrån beställde du!? Recensera gärna vagnen sen då du använt den en tid 🙂

    • pompolina 16 maj, 2013 den 09:02 #

      Det skall jag absolut göra! har annars också tänkt recensera alla vagnar som vi använt vid något skede 🙂 Beställde den från babyshop.com och den kom igår sån det tog inte ens en hel vecka fast det var en extra helgdag också emellan!

Kommentera

