Vincent shoes

28 Apr

Dessa nappade jag med mig från utförsäljningen i Stockholm! Så lycklig över att ha fyndat så förmånligt!

20130428-122223.jpg

Förutom dessa så nappade jag också med ett par simskor i följande storlek som kostade ynka 30 kronor!

6 svar to “Vincent shoes”

  1. danni 28 april, 2013 den 03:42 #

    Mycket fina fynd! 🙂

  2. Emilia 28 april, 2013 den 08:08 #

    Vi besökte Stockholm förra helgen och råkade också hitta samma utförsäljning. Samma sandaler köpte vi samt simskor, stövlar o babyskor. Allt för en struntsumma 🙂

    • pompolina 29 april, 2013 den 06:38 #

      Jag stod också och fingrade på stövlarna! Men visste inte riktigt vilken storlek jag skulle ta som följande storlek så de fick bli. Men verkligen struntsummor handlade det om. Trodde först att det inte kunde stämma 🙂

  3. Helen 29 april, 2013 den 06:50 #

    Oj, vilket fynd du gjort! Stor skillnad annars på fotstorlek på de små, vår E. som är lika gammal som Vincent har redan storlek 24 🙂

    • pompolina 29 april, 2013 den 06:40 #

      Eller hur? Och jag har faktiskt gått omkring och trott att Vincent att stor fot tills riktigt nyligen 😀 Men det är också så svårt. Sandalerna var precis passliga, nästan på gränsen till för små medan de andra skorna var nästan lite för stora och då var de samma storlek…

Kommentera

