Status: sjukt barn

20 Apr

Förra veckan på dagis hade vår son fått simma lite omkring i en vattenpöl utan galonkläder. Eller ganska mycket då antar jag eftersom han var blöt från topp till tå när han avhämtades.

Det ledde ju såklart till att han var krasslig hela förra veckslutet och den här veckan har han varit stundvis riktigt sjuk. Det betyder att jag inte har sovit på en vecka. Hulabaloon börjar 01-02 tiden och fortsätter till 05.30 utan avbrott. Sedan följer en morgontupplur på 1-1,5 timmar och det är min nattsömn det. Igår var jag ledig men annars har jag ju försökt sköta jobbet som vanligt.

Lite trött och påsig under ögonen med andra ord. Snart skall vi påväg på namnfest så säg mig om jag lockar mitt hår, då märker ingen mina ögonpåsar? Ja?

20130420-131408.jpg

Kommentera

