En sväng på Nella&Nuttu

12 Apr

På onsdagen var jag en sväng via barnloppiset Nella&Nuttu och gjorde några riktigt okej fynd bl.a. en fin klänning från Benetton, och en prickig söt huppare av märket mayoral.

Men måste säga att det var en plåga att gå där. Det fanns massor med barn som skurrade omkring på diverse mopon och körde på människor helt obehärskat medan de skrek för full hals. Jag är verkligen inte så känslig för lite oljud men det här var riktigt horror. Föräldrarna verkade ha noll koll och intresse vad som pågick.

20130412-211657.jpg

Hyfsat pris på allt detta, men klänningen och den prickiga pyjamasen var nedsatta till halva priset och hade de inte varit det så hade de nog inte följt med hem. Utbudet var ganska variende (som alltid på loppis) alltfrån kläder som var ordentligt missfärgade av matfläckar till ytterkläder från polarn och pyret som var som nya. Sen igen så måste jag medge att jag inte hade helt full ro att gå och kolla igenom borden eftersom det var sånt otroligt oljud på stället. En ny sväng inom kort skall jag absolut göra.

Kommentera

