Koffeinkänsligheten

8 Apr

Förra hösten märkte jag att om jag druckit ett glas Cokis på kvällen så fick jag inte sömn fast jag var helt sinnessjukt trött. Det var lite synd för ibland var det bara så skönt att öppna en Cokisburk och sörpla i sig efter att barnet somnat på kvällen.Men vet ni vad det fanns i Spanien?

IMG_2894

Jo! Koffeinfri Cokis. Släpade några med mig hem för att kunna lyxa till det någon kväll. Just nu är jag bara så trött att jag somnar när jag nattar minimannen. Idag somnade jag faktiskt i Vincents Barbapapa säckstol när jag nattade dagssömnen också. Det har antagligen att göra (surprice, surprice) med att mitt HB är för lågt igen, men hoppas att det vänder snart, har nämligen fått order om att tredubbla min järndos. Men snart!

2 svar to “Koffeinkänsligheten”

  1. thereallifeblogger 9 april, 2013 den 07:19 #

    och för mej har koffeinet helt tappat sin effekt igen! blir inte tt dugg pigg av det… morgonkaffet tar jag eg bara av gammal vana…

    • pompolina 12 april, 2013 den 05:57 #

      Jag dricker inte kaffe, en stort frågetecken kanske varför om man tänker hur jävligt lite jag sovit under det senaste året…

Kommentera

