Sephora, Victorias secret, Granit och Hollister

12 Mar

Våren hämtar ju med sig en massa bra! Har redan en tid funderat på att åka på en liten sovsemester till Stockholm nångång i maj ensam eller med någon vän, bara en natt eller så. Och nu när jag ser allt som har öppnat eller kommer att öppna blir jag bara mera ivrig! Hollister har jag helt missat att ha öppnat i gallerian, Sephora öppnar på biblioteksgatan i slutet av mars och Victorias secret på Arlanda! Feel free to join me 😉

Helsingfors kommer också att få en efterlängtad pärla, nämligen Granit kommer att öppna här i slutet av maj! Äntligen.

Hälsningar, fröken shopaholic

6 svar to “Sephora, Victorias secret, Granit och Hollister”

  1. http://muffinaround.com 12 mars, 2013 den 01:51 #

    JAAAH äntligen kommer Granit!! Vet du var deras budju öppnar? 🙂

    • pompolina 13 mars, 2013 den 08:41 #

      Nä, det har jag inte fått luskat ut ännu 😀 Men tycker jag hörde att det skulle vara i kärncentrum…

  2. Housewife 12 mars, 2013 den 05:00 #

    Wooohoooo!

  3. thereallifeblogger 13 mars, 2013 den 07:36 #

    Jaa välkommen till bästa shopping staden!!!

Kommentera

