Gone online shopping

12 Mar

Ligger sjuk hemma under filter och hostar och fördriver min tid genom att fynda en massa bra på nätet. Nå nää, hittils har jag bara klickat hem några barnböcker från adlibris inför den kommande resan.

Men så hittade jag den här korgen för lök och vitlök på riviera maison, och vi skulle behöva just en sån. Priset är lite överdriver tycker jag, 70 euro för lökförvaring liksom. Men om ni hittar något liknande får ni gärna tipsa mig. Har googlat och letat men hittar inget.

202180

2 svar to “Gone online shopping”

  1. Linda 13 mars, 2013 den 03:04 #

    Krya på dig! Och under tiden kanske du vill ta emot den här utmaningen? http://snigelnharald.blogspot.fi/2013/03/ska-vi-tillsammans-gora-varens-storsta.html

    • pompolina 13 mars, 2013 den 06:56 #

      Absolut! Det är klart att jag är med. Tar itu med det imorgon.

Kommentera

