Fuerteventura

1 Feb

Vi bokade förrästen en resa för våren! Så vi åker till Fuerteventura över påsken då. Det blir dessutom ALL INCLUSIVE och jag är så jävligt lycklig över det. Jag är hungrig precis hela tiden, och med en 1-åring så är det inte det trevligaste att gå omkring och fundera över vilket matställe man skall välja hela tiden.

Jaja, ni får tycka vad ni vill men jag väljer faktiskt kanarien för en vecka anyday över detta snömos.

corralejo_straende_fuerteventura_grandes_playas_strand_spanien_traumstraende_badestraende_130_1-650x487

6 svar to “Fuerteventura”

  1. Penny 1 februari, 2013 den 09:33 #

    Bra idé o jätte skönt att göra det förrän ni blir flera. Vi har rest alla 3ggr jag varit gravid och det har varit skönt fastän man är trött.

    • pompolina 3 februari, 2013 den 06:36 #

      Jo, det här är också sista gången som V får flyga lite billigare eftersom vi inte har möjlighet att resa pånytt innan han fyller 2 år.

  2. ingelarudhberg 2 februari, 2013 den 11:19 #

    Oj vad skönt det låter! Jag sitter också och surfar mig tokig på olika resmål men ekonomin sätter stopp just nu, men skulle gärna åka vart som helst var det är varmt och sol. Dessutom gillar jag all-inclusive grejen, det är så behändigt!

    • pompolina 3 februari, 2013 den 06:38 #

      Det har verkligen blivit mycket dyrare att resa på senaste tiden! Resor som man lätt fick får 500 euro tidigare får man inte ens för så billigt fastän det skulle vara sista minuten resa. Buu för det.

  3. thereallifeblogger 3 februari, 2013 den 08:34 #

    Avis!!!

    • pompolina 3 februari, 2013 den 06:38 #

      Det skall verkligen bli skönt. Har avundats alla som rest till värmen ungefär sedan november 🙂

Kommentera

