We have a problem

4 Jan

För någon natt sedan då vi var inne på den tredje timmen med vaket barn som vägrar sova, tänkte jag att NU får han ligga och skrika en stund så kanske han tröttar ut sig själv. Klockan var trots allt 04 och mina konster var slut. Vad händer då? Jo, den lilla nattliga terroristen slänger sig själv ner från spjälsängen!
Vill han inte ligga i sängen, då hoppsr han helt enkelt ur den. Jag kan berätta att det för med sig lite problem.

20130104-142344.jpg

4 svar to “We have a problem”

  1. Anki 4 januari, 2013 den 06:44 #

    Nä men snälla…. Vilka cirkuskonster han håller på med bara för att slippa sova. Vad i all sin dar ska ni nu hitta på??? Hjölp! Och jag som ogillar Noahs grinande på kvällen i 15 min innan han somnar. Oj vad jag skulle vilja hjälpa er, men hur?? Styrkekramar i massor!

    • pompolina 9 januari, 2013 den 07:27 #

      Ja, säg det! Jag var redo att genomföra en hård sömnskola med mycket gråt men det blir ju lite svårt när han hoppar ner ur sängen. Mitt hopp är att han i och med dagis skulle vara så trött att han kanske sover lite bättre. Tack och kram ditåt!

  2. thereallifeblogger 4 januari, 2013 den 07:04 #

    Nä fy fasen! Läste ditt tidigare ”maraton inlägg” om sömn. Har inte hunnit kommentera, skulle gärna vilja skriva hur vi hade det med Ellen, för det var också jättejobbigt. Tnkte att vi kommer nog inte mer att skaffa barn… Varför varför varför förstår sig inte barn på sömn….????

    • pompolina 9 januari, 2013 den 07:30 #

      Det är ju jobbigast just på natten då man skulle kunna riva håret av sig själv i frustration, sedan på morgonen lättar det fast man ju är trött. Hehe, jag vill nog fortfarande ha mera barn men jag önskar ju mig att det kanske skulle vara lite smidigare med sömnen isåfall.

Kommentera

