Kiehls

30 Dec

Jag fick en hel del skönhetsrelaterade julklappar och det passade mig ypperligt. Blandannat dessa har jag använt nu i en vecka och jag gillar skarpt! Såg rekommendationen av Poweful strenght line reducing concentrate här och tyckte det lät bra så önskade mig det av julgubben.

IMG_2506

2 svar to “Kiehls”

  1. thereallifeblogger 2 januari, 2013 den 06:51 #

    Den där midnight concentrate har jag. Gillar skarpt!

    • pompolina 9 januari, 2013 den 07:25 #

      Jag med! Den där för ögon har jag svårt att uttala mig om men kanske man behöver sova också nångång för att den skall funka, hehe.

Kommentera

