Estelles mössa

22 Dec

Jag vet att jag hänger upp mig på konstiga detaljer men den kolla in Estelles mössa! Visst är den likadan som kom med moderskapsförpackningen 2011?

20121222-212104.jpg

2 svar to “Estelles mössa”

  1. Tanja 23 december, 2012 den 01:53 #

    Det kollade jag också. Absolut samma mössa som kom i moderskapsförpackningen, kanske det var en gåva av president Halonen?! 🙂

    • pompolina 27 december, 2012 den 10:39 #

      Nå precis! Jag tycker inte den är så snygg, blev kanske lite förvånad därför också.

Kommentera

