Kära julgubben del 2

5 Dec

68AF8731

När jag var liten fick vi alla varje jul en pyjamas, minst en bok, och någon form av godsaker. En bra kombo att ha på juldagen då man fick gå omkring i pyjamas, läsa och smaska i sig något gott. Det tycker jag funkar utmärkt än idag. Så, jag önskar mig en pyjamas. Gärna bomull eller flanell men absolut inte någon form av satin eller annat glansigt. Storlek S.

 

9515021383

Och en bok. Det har inte blivit så mycket läsande på sista tiden men den här är jag fortfarande nyfiken på: Wannabe av Sara Jungersten.

00374496-527764_catl_600

Och så önskar jag mig en DVD-box, så att jag kan kolla på vad jag vill när jag hinner. Up all night är fantastiskt bra, så gärna den. Modern Family season 3 funkar också bra. Eller Greys anatomy season 9, för missade första delarna och har inte kollat sedan dess.

ga-ma-cp2-ceramic-ion-flat-iron-one-inch-278x278

En ny plattång, gärna t.ex. GA.MA CP2 Ceramic

chocolates__cookies_storage_pot

Snygg förvaring till köket. Gärna någon form av våningsförvaring i glas.

spion-rorelsedetektor-alarmklocka-1280x960

Ja, och så skulle jag gärna ha en klocka som lyser så att jag kan se vad klockan är alla gånger jag hoppar upp varje natt och morgon. Skulle gärna slippa fumla med telefonen för att få reda på vad klockan är.

 

 

4 svar to “Kära julgubben del 2”

  1. Hanna 30 december, 2012 den 08:48 #

    Om du inte fick Wannabe denna jul så har jag den i hyllan för jag fick den för ett år sen. Var riktigt läsvärd enligt mig och jag lånar gärna ut den 🙂

    • pompolina 30 december, 2012 den 07:03 #

      Det var faktiskt typ det enda jag inte fick av det jag önskade mig! Skulle vara helt super om jag får låna den, jättesnällt!

      • Hanna 3 januari, 2013 den 12:44 #

        Jo men absolut! Det är bara att komma efter den någon dag 🙂 Vi bor i kampen. Maila fast mig på hannafinne(at)hotmail.com

      • pompolina 9 januari, 2013 den 07:26 #

        Jag skall maila inom kort! Lite full rulle nu när jag börjat jobba och det pågår mjuklandning samidigt på dagis men jag hör av mig!

Kommentera

