Bad hair day

1 Dec

Nä, ni vet inte hur mycket jag hade längtat efter att åka till frissan. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

IMG_2319

Alltså jag längtade verkligen efter att få kapa av lite av det här enormt långa håret

IMG_2321

Och här var jag ännu så sjukt full av förväntningar över nytt och fräsht

Och nu har jag då fult, grådaskigt och helt annan längd på håret än jag bad om.

IMG_2325

IMG_2331

Att det är kortare än planerat kan jag ännu leva med men den här färgen är så OTROLIGT ful.

2 svar to “Bad hair day”

  1. thereallifeblogger 1 december, 2012 den 06:24 #

    Äsch, man tycker alltid själv att det är värre n vad det de facto är.
    Men vilken frissa var det då ifall man vill undvika den…?

    • pompolina 4 december, 2012 den 01:00 #

      Nå jag har gått hos samma typ i kanske 7 år och aldrig tidigare varit besviken. Hon gör bla stan bästa ögonfransförlängningar så har inget ont att säga om servicen där annars. Vet inte vad som hände nu. Anyways så heter stället Image lift.

Kommentera

