Egna tiden

15 Nov

Förutom att vila så hann jag sköta en hel del praktiska grejs igår. Ringa jobb, dagis och skatteverket och sånt. Jag behövde lite stuff från rtv så tog en sväng till stan där det blev en spontan middag med Siiri. Stövlade in på Hard Rock Café och fick ett bord. Stället för övrigt är lite väl stökigt med hög volym för min smak. Min mat (som var en burgare) får underkänt. Huj, vad den var äcklig. Stället sådär utseendemässigt var ganska snyggt och sällskapet såklart bra.

När jag kom hem kavlade jag upp ärmarna och började måla den där väggen som jag köpt färg till för närmare ett år sedan.

Före

Efter

På Granit hittade jag denna Veckoplan som är i griffel och är lätt att klistra upp på väggen. Man kan använda krita eller granits egna pennor för tavlan som går att torka bort. Jag är mycket nöjd.

8 svar to “Egna tiden”

  1. Jessica 15 november, 2012 den 08:23 #

    Granit är en av mina topp fem-butiker jag tycker borde komma till Finland!

  2. Penny 16 november, 2012 den 10:31 #

    Var finns Granit?

    • pompolina 16 november, 2012 den 06:07 #

      Än så länge finns Granit inte i Finland. Jag har hamstrat i Stockholm.

  3. Krista 16 november, 2012 den 02:59 #

    E helt av samma åsikt Denice! Deras nätbutik har öppnat, men då jag fråga om de har leverans till Finland, så int kuulemma ännu..:(

    • pompolina 16 november, 2012 den 06:08 #

      Vah? Visste inte att de har nätbutik, men ja såklart får man vänta ännu på att de börjar leverera hit också.

  4. Linda 16 november, 2012 den 06:38 #

    Va du e duktig!! Super fint!

Kommentera

