Illums Bolighus

11 Nov

Jag har helt missat hela Illums Bolighus och alla de härligheter de säljer. Stod och tittade på deras fina skyltfönster mest för tidsfördriv när jag fick syn på de sötaste små huslyktorna. Snabbt studsade jag vagnen ner för den korta trappan och tillbaka och någonstans där emellan hade jag betalat och fått med mig två lyktor. Jag är SÅ nöjd. Nu har jag dessutom grävt fram gråa underlag i sten för bägge husen så att det fick varsin stenfot. Fina.

6 svar to “Illums Bolighus”

  1. thereallifeblogger 11 november, 2012 den 06:31 #

    Hur mycket betalade du för hus lyktorna?

    • pompolina 11 november, 2012 den 06:41 #

      69kr var priset för en lykta.

      • thereallifeblogger 11 november, 2012 den 06:43 #

        69 kr?! Menar du eur? Annars var det verkligen a bargain

      • pompolina 11 november, 2012 den 06:50 #

        Jep, 69 svenska kronor kostade de!

  2. thereallifeblogger 11 november, 2012 den 06:49 #

    Ah, nu såg jag att de vag placerade på ett bord så förstod att de var lite mindre i strl-då så!
    Men jo varför glömmer man alltid illums?! Måste vara det speciella namnet el ngt…

    • pompolina 11 november, 2012 den 06:52 #

      Ja just det, det är små faktiskt. De säljer ju också av större, har ingen aning vad de kostade men hade inte haft en chans att transportera ens ett sådant hem 🙂

Kommentera

